Fa anumite prioritati

Fa o lista a sarcinilor pe care le urasti si decide care dintre acestea sunt cele mai importante. Fa-le pe alea mai intai. Stimulul motivational pe care o sa il ai pentru ca ai eliminat acele sarcini de pe lista te va ajuta sa treci la urmatoarele sarcini. Daca pana la sfarsitul zilei au mai ramas una sau doua sarcini mai putin importante si care nu sunt inca gata, nu o sa te mai simti atat de prost, din moment ce nu sunt cele mai prioritare si o sa iti poti face un plan pe a doua zi pentru a te ocupa si de acele sarcini. Acest lucru poate functiona si in acel mod: daca lasi cele mai importante sarcini la urma, ai putea fi fortat sa iti termini o data acea lista, pentru ca nu poti lasa neterminate tocmai cele mai importante sarcini. Trebuie doar sa gasesti cea mai buna strategie de a te motiva si foloseste-o.

Foloseste cronometre

Un mod eficient de a te asigura ca te tii de treaba este sa urmaresti cat timp vrei sa muncesti. Studiile stiintifice au aratat ca exista o formula perfecta pentru o munca mai eficienta: muncesti timp de 52 de minute, dupa care iei o pauza de 17 minute. Ar putea sa para o combinatie cam bizara, dar ar trebui sa incerci. Seteaza un cronometru pe telefon timp de 52 de minute si muncesti in tot acest timp. Atunci cand iti suna alarma, iti acorzi 17 minute pentru a te relaxa, iei o gustare sau faci o plimbare scurta inainte de a te intoarce la munca.

Impachetari de salata de ton si verdeturi

quinoa

1Ca si somonul, tonul e o sursa foarte buna de acizi grasi omega 3 si un ingredient foarte popular pentru salate si sandvisuri. Aceasta impachetare cu salata de ton de la “In Sonnet’s Kitchen” dureaza doar 15 minute sa o prepari si cu siguranta o sa iti placa. Inlocuirea painii cu o impachetare cu verdeturi reduce caloriile si, in acelasi timp, pastreaza aromele si, de asemenea, adauga o doza de calciu, de fibre, de acid folic, de vitamina A si de vitamina C. poti adauga si o pasta de avocado pentru mai multi acizi grasi sanatosi.

Salata de Curry si Quinoa

quinoaCauti o optiune de pranz portabil pe care sa o poti lua cu tine pe drum ? O masa la borcan este simplu de facut, usor de pus in geanta si amuzant de facut ( si de mancat). Poti incerca cu salata de quinoa de la “The Yummy Life”, o masa foarte bogata in fibre si care e plina de verdeturi, de boabe si de seminte. Poti deveni creativ cu verdeturi si cu condimente: amestecarea ingredientelor in fiecare salata este un mod inteligent de a evita plictiseala la pranz. Poti sa incepi cu dressingul, apoi poti sa adaugi ingrediente care nu o sa se vestejeasca, cum ar fi boabele, boabele si unele legume ( morcovi, ridichi sau rosii cherry). Poti continua sa adaugi legumele care mai raman, impachetandu-le strans si poti termina cu verdeturi si cu putina branza.