Impachetari de salata de ton si verdeturi

quinoa

1Ca si somonul, tonul e o sursa foarte buna de acizi grasi omega 3 si un ingredient foarte popular pentru salate si sandvisuri. Aceasta impachetare cu salata de ton de la “In Sonnet’s Kitchen” dureaza doar 15 minute sa o prepari si cu siguranta o sa iti placa. Inlocuirea painii cu o impachetare cu verdeturi reduce caloriile si, in acelasi timp, pastreaza aromele si, de asemenea, adauga o doza de calciu, de fibre, de acid folic, de vitamina A si de vitamina C. poti adauga si o pasta de avocado pentru mai multi acizi grasi sanatosi.

Salata de Curry si Quinoa

quinoaCauti o optiune de pranz portabil pe care sa o poti lua cu tine pe drum ? O masa la borcan este simplu de facut, usor de pus in geanta si amuzant de facut ( si de mancat). Poti incerca cu salata de quinoa de la “The Yummy Life”, o masa foarte bogata in fibre si care e plina de verdeturi, de boabe si de seminte. Poti deveni creativ cu verdeturi si cu condimente: amestecarea ingredientelor in fiecare salata este un mod inteligent de a evita plictiseala la pranz. Poti sa incepi cu dressingul, apoi poti sa adaugi ingrediente care nu o sa se vestejeasca, cum ar fi boabele, boabele si unele legume ( morcovi, ridichi sau rosii cherry). Poti continua sa adaugi legumele care mai raman, impachetandu-le strans si poti termina cu verdeturi si cu putina branza.