Revizia cremei Aurora Bella

Aurora Bella

Fiecare produs anti imbatranire ce este disponibil pe piata sustine a fi un leac miraculos pentru problemele tale de imbatranire. Dezamagirea apare atunci cand aceste produse nu ofera rezultatele promise si, desi acestea costa mult, nu fac mai nimic. Pe piata, sunt disponibile foarte multe produse controversate ce lupta impotriva procesului de imbatranire si totusi oamenii continua sa investeasca in acestea.

Singurul mod cu adevarat sigur de a gasi un produs care sa functioneze in cazul tau este sa folosesti un produs ce are credibilitate stiintifica. Toate produsele pe care le vezi la televizor sau in reviste sunt doar niste simple produse cosmetice si, din acest motiv, aceste produse nu sunt capabile sa iti ofere rezultatele pe care le doresti. Trebuie sa iti indrepti atentia asupra produselor care sunt complet naturale. Cel putin, acestea functioneaza si nu provoaca nici un fel de probleme.

Aurora Bella

Inainte de a incepe sa iti oferim mai multe idei despre acest produs, a carui revizie am scris-o in cadrul acestui articol, sunt cateva lucruri despre care trebuie sa afli mai intai. Primul lucru pe care trebuie sa il faci pentru a evita procesul de imbatranire se afla in mainile tale. Este foarte simplu, dar totusi, oamenii esueaza. Ingrijirea pielii tale acasa este primul pas care trebuie sa il faci pentru a avea o piele ce nu e afectata de procesul de imbatranire.

Aplicarea unor produse de hidratare, de exfoliere in mod regulat, impreuna cu o bunta lotiune de protectie solara, adoptarea unei diete alimentare mai sanatoase, consumul de apa si exercitiile fizice facut in mod regulat reprezinta primul pas pe care trebuie sa il faci. Aceste sfaturi sunt simple si obisnuite, dar rezultatele pe care le aduc sunt absolut uimitoare si, atunci cand intri cu adevarat in etapa de imbatranire, poti investi intr-un produs bun si de incredere, cum ar fi crema Aurora Bella.

De ce nu pierzi in greutate atunci cand mananci totul din farfurie

Scopul general era sa se asigura ca importurile de alimente erau minime si sa se asigura de faptul ca cantitatea si varietatea de mancare ce erau disponibile pentru americani nu erau irosite. Astfel, a aparut campania “Farfuria goala”. A fost un proces foarte simplu sa ii faca pe adultii americani sa isi schimbe obiceiurile alimentare pentru a sustine efortul de razboi, pentru ca Hoover a apelat la sentimentele lor patriotice. Totusi, a fost creata o tactica diferita pentru a ii aborda pe copii pe aceasta tema; la scoala, li se cerea sa spuna o poezie de genul:

“La masa, nu o sa las nici un pic de mancare in farfurie.

Si nu o sa mananc intre mese, pentru ca o sa astept cina.”

“Administratia pentru Alimente” din Statele Unite a fost desfiintata imediat dupa incheierea Primului Razboi Mondial, dar nu inainte ca o intreaga generatie de americani sa isi creeze obiceiul de a manca tot ceea ce au in farfurie inainte de a se ridica de la masa. Aceasta indoctrinare gastrica nu a avut prea mult efect, totusi, pentru ca in urmatoarele cateva decenii nu mai era prea multa mancare datorita prabusirii de pe Wall Street, a Marii Depresii care a urmat si a altui razboi mondial de proporotii colosale. Dupa ce s-a incheiat al Doilea Razboi Mondial, S. Truman a decis sa faca fata noilor lipsuri alimentare cu refacerea campaniei lui Hoover si sa o prezinte copiilor drept un club.

Anii 1950 au auds o perioada de abundenta relativa in Statele Unite. Varietatea de alimente ce erau disponibile a inceput  sa creasca, la fel ca si portiile din restaurante, pe care din ce in ce mai multi oameni isi permiteau sa le frecventeze. In plus, alimentele procesate au inceput sa reprezinte un procent din ce in ce mai mare  din alimentatia americanilor de rand. Faza este ca notiunea de a manca totul din farfurie inca era imprimata in farfuria oamenilor care au trecut prin momentele grele aduse de cele doua razboaie mondiale si de Marea Depresie si care isi transmiteau acum aceasta notiune si copiilor lor.

Adauga o sectiune de intrebari puse frecvent pe pagina ta de contact

Atunci cand lucrezi de cateva luni, ai putea sa observi ca aceleasi intrebari iti sunt puse de catre cititori din nou si din nou.

Pentru a scadea numarul de mailuri pe care sa le procesezi din partea cititorilor tai- in special cele la care o sa raspunzi oricum negativ in cea mai mare parte a timpului-, pur si simplu poti sa creezi o sectiune de intrebari care iti sunt puse cel mai des si de raspunsurile pentru aceste intrebari. Pentru mine, de exemplu, cele mai frecvente intrebari sunt daca gazduiesc articole sau daca vand anunturi pe siteul meu web.

Eu nu fac nici unul dintre aceste lucruri si aceasta simpla sectiune de intrebari puse in mod frecvent si de raspunsuri pentru aceste intrebari ma ajuta sa economisesc destul de mult timp in fiecare an, timp pe care il pot folosi pentru a scrie si pentru a crea lucruri noi.

Sa nu iti fie frica sa cheltui putin pentru a creste ( sa nu faci aceeasi greseala pe care am acut-o si eu).

In primii mei ani de blogging,  nu voiam sa cheltui bani decat daca era absolut necesar sa fac acest lucru. Eu as recomanda sa nu faci aceeasi greseala. Da, angajarea unor dezvoltatori sau a unor consultanti scumpi pentru cateva mii de dolari ar putea sa nu fie exact ceea ce iti trebuie. Dar sa incerci mereu sa alegi o optiune gratuita sau mai ieftina in loc sa investesti niste bani pentru un hosting mai bun, plugin- uri premium sau programe mai bune chiar poate sa te tina in urma.

Nu toate investitiile pe care le-am facut in siteul meu web au fost rentabile, dar majoritatea au fost si chiar intr-un mod foarte bun, intr-un mod care m-a facut de mai multe ori sa imi spun ca ar fi trebuit sa cheltui bani pe acel lucru de acum cativa ani.

Fa cateva cercetari pentru a gasi cele mai bune servicii si produse din gama ta de pret si sa nu iti fie frica sa cheltui ceva bani pentru a accelera cresterea siteului tau web.

Sfaturi care mi-au adus 1 milion de cititori in fiecare luna

Aici sunt 2 dintre cele mai bune sfaturi pe care le-am invatat in ultimii 10 ani pe aceasta tema.

  1. Gaseste un nume bun si un nume de domeniu

Numele de domeniu este ceea ce introduci in bara de adresa pentru a te duce la un site web. De exemplu, in cazul meu este: www.positivityblog.com.

Dar cum poti sa gasesti un nume bun de domeniu si un nume bun pentru siteul tau web?

Ei bine, iti prezint modul in care am facut eu acest lucru:

  • -M-am gandit la un subiect pentru blogul meu: in cazul meu, era vorba de pozitivitate si de dezvoltare personala.
  • -M-am gandit la diferite nume: Dupa ce am gasit un subiect pentru blogul meu, am avut nevoie de aproximativ 30 de minute cu un pix si o foaie si m-am gandit la posibilele nume.
  • -Am renuntat la mai multe nume: am renuntat la unele nume pentru ca erau prea generice si prea plictisitoare, la altele am renuntat pentru ca nu puteau sa descrie cu precizie despre ceea ce era vorba in acel site web.

In cele din urma, alegerea mea s-a redus la un nume care mi s-a parut foarte simplu de tinut minte si care totusi reprezenta foarte bine subiectele despre care imi doream sa scriu.

  1. Fa rost de web hosting

Dupa ce ti-ai gasit un nume propriu sau cel mai bun candidat, trebuie sa intri in mediul online pentru a il inregistra. Poti face acest lucru la un web host, unde o sa primesti de asemenea si spatiu, pentru a iti putea stoca postarile de pe blog, fisierele, imaginile si altele, care, adunate impreuna, reprezinta siteul tau web.

Unul dintre cele mai populare si mai recomandate web hosturi (fiind folosit de peste 2 milioane de siteuri web) este Bluehost- fiind folosit de exemplu de WordPress, Problogger.com si de Pat Flynn of Smart Passive Income.

Si cei de la Bluehost au fost destul de draguti pentru a oferi citiriorilor Positivity Blog o oferta limitata.

Elimina frustrarile

Cateva ore mai tarziu, m-am intors inapoi la lampa. Am scos becul si am facut exact aceleasi lucruri ca si prima data. ( definitia nebuniei este sa faci acelasi lucru din nou si din nou si sa te astepti mereu la rezultate diferite. Hmm.) Am avut o licarire de lumina si apoi nimic. Nici o lumina. In mod nebunesc, am incercat din nou majoritatea acestor pasi pentru a pune becul “asa cum trebuie”si sa fiu rasplatit cu o lumina frumoasa. Dar nu am avut un asemenea noroc.

Pana acum, nivelul meu de frustrare era destul de mare si nu era un sentiment care sa imi placa. Era un lucru mic si nu faceam prea bine fata la acel sentiment de frustrare.

Pe Wikipedia, se afla o descriere draguta a sentimentului de frustrare:

“Sentimentul de frustrare este un raspuns emotional foarte obisnuit la opozitie. Inrudit cu furia si cu dezamagirea, acest sentiment apare datorita rezistentei percepute fata de indeplinirea vointei individului. Cu cat e mai mare acest obstacol si cu cat e mai mare si vointa, cu atat va fi mai mare si sentimentul de frustrare. Cauzele sentimentului de frustrare pot fi interne sau externe. La oameni, sentimentul de frustrare interna ar putea sa apara datorita provocarilor intalnite in indeplinirea telurilor si dorintelor personale, a pornirilor si a nevoilor instinctuale sau a deficientelor percepute, cum ar fi lipsa de incredere in sine sau frica fata de anumite situatii sociale. Conflictul poate fi, de asemenea, o sursa interna de frustrare; atunci cand o persoana are teluri care se bat cap in cap, acest lucru poate sa creeze o dizonanta cognitiva. Cauzele externe ale frustrarii implica anumite conditii din afara unui individ, cum ar fi de exemplu un drum blocat sau o sarcina mai dificila.”

Dietele drastice chiar functioneaza ?

Se spune ca Elvis Presley, regele rock’n’roll, a miscarilor din pelvis si a sandvisurilor cu sunca si unt de arahide, s-a sedat masiv timp de 2 saptamani intr-o incercare de a dormi continuu si de a pierde in greutate. In timp ce acest lucru ar fi determinat disparitia cearcanelor si a pungilor de sub ochi, dieta drastica a lui Elvis nu a facut nimic util pentru a il ajuta sa incapa in costum si a ajuns sa mai ia in greutate aproximativ 4,5 kilograme. Inca din timpurile Romei Antice, oamenii au incerccat sa piarda in greutate in cele mai rapide si uneori cele mai ciudate moduri. Cu tactici variind de la subzistenta cu mancare de bebelusi pana la ingerarea unor viermi intestinali vii, dietele drastice iti promit o pierdere in greutate rapida si eficienta, dar cu ce pret ?

Ce este o dieta drastica ?

O dieta drastica este orice plan nutritional care reduce in mod drastic numarul de calorii ingerate, este foarte restrictiva din punct de vedere nutritiv si ar trebui sa promoveze o pierdere rapida in greutate. In mod normal, dieta se concentreaza pe un grup sau un tip de alimente si nu este in mod obisnuit folosita pe termen lung. Orice dieta care are un continut mai mic de 1000 de calorii pe zi este considerata a fi extrem de periculoasa si este doar la un pas departare de infometare.

Care sunt beneficiile ?

Dietele drastice chiar functioneaza ? Conform doctorului Susan Roberts, profesoara de nutritie si de psihiatrie la Universitatea Tufts, dietele drastice sunt (cel putin temporar) eficiente pentru “mancatorii dezinhibati” sau cei care sunt foarte usor tentati de mancare (asa suntem cu totii, nu e asa ?). Conform studiului ei, prin scaderea rapida in greutate, cei care sunt usor descurajati de pierderea incet si sigur in greutate primesc o multumire instant si, prin urmare, si rezultate.

Rusinarea corpului te impiedica sa pierzi in greutate ?

Rusinarea corpului este un lucru atat de obisnuit, incat a devenit o prezenta constanta si enervanta in viata de zi cu zi a oamenilor.

“Relatia pe care o avem cu corpul nostru este una dintre cele mai complicate relatii pe care le avem in viata noastra si este in mod obisnuit foarte fragila si usor de afectat”, spune Eliza Kingsford, un psihoterapeut, cu o expertiza in imaginea corpului si tulburarile alimentare si autoare a cartii “Brain Powered Weight Loss” (“Pierderea in greutate alimentata de creier”). “Rusinarea corpului afecteaza oamenii de orice dimensiuni si efectele sale psihologice pot sa fie foarte periculoase.”

Rusinarea externa a corpului

Nu exista nici o definitie clinica pentru acest lucru, dar recunoastem rusinarea corpului atunci cand o auzim sau o vedem. Poate fi un lucru foarte direct, cum ar fi de exemplu  cineva sa te insule pe strada, sau poate fi un lucru foarte subtil- o persoana care sa faca o remarca subtila despre corpul tau.

In ziua de azi, a devenit un lucru foarte obisnuit si pe internet: Comentatori anonimi care jignesc un model cu dimensiuni putin mai mari, zicand ca nu e posibil sa fie si supraponderala, si sanatoasa sau atunci cand un tabloid sugereaza faptul ca o celebritate “inspaimantator de slaba” poate sa sufere de o tulburare alimentara.

Rusinarea interna a corpului

Unii oameni se judeca singuri, postand pe Instagram poze cu mancare decadenta cu hashtagul “#thisiswhyimfat” (“deastasuntgras”), spunandu-si ca ei nu “merita” desert si urandu-si unele parti din corp pe care le considera ca fiind prea mari sau prea mici.

Fie ca o asemenea rusinare interna a corpului este o auto depreciere mai usoara sau ca este o urma a urii de sine, aceasta poate deveni un lucru atat de obisnuit, incat se transforma intr-un comportament automat, spune Damon Bayles, un psiholog clinic din New York si fost antrenor de fitness.

Nu esti atent la cantitatea de zahar

Pana acum, cu totii am aflat ca nu este bine sa consumi prea mult zahar atunci cand esti la dieta. Asociatia Americana de Cardiologie recomanda un maxim de 6 lingurite de zahar in fiecare zi pentru femei si noua in cazul barbatilor. Problema este faptul ca, chiar daca nu iti mai zahar in cafeasi nu mai consumi deloc dulciuri, doar te adresezi surselor mai evidente.

Zaharul ( cel adaugat si nu cel care se gaseste in mod normal in fructe si in legume) se afla in aproape tot ceea ce mancam si chiar si in mancaruri in care nu ai crede ca se afla zahar- paine, bauturi energizante, dressinguri pentru salate, baruri de granola si sosurile pentru paste contin zahar adaugat.

Zaharul se gaseste sub mai multe nume, asa ca poate fi greu de identificat pe o eticheta de ingrediente. Cauta cuvinte care sa se termine in “-oza” si ingrediente cum ar fi de exemplu trestie de zahar, turbinado, dextrina si sirop de malt.

Tot poti sa mananci ocazional produse cu zahar drept recompensa, dar trebuie sa faci acest lucru cu moderatie. Sunt anumitem omente in care o portie de zahar adaugat chiar iti poate fi util, ca de exemplu atunci cand trebuie sa iti refaci nivelele scazute de glicogen din corp.

Inlocuiesti fructele si legume cu sucuri ale acestora

Un mod bun de a iti lua portia de fructe si de legume este sub forma de sucuri, dar prima ta alegere ar trebui sa fie sa mananci fructe si legume proaspete intregi. In timp ce majoritatea sucurilor obtinute din legume presate te pot ajuta sa ai parte de mai multe vitamine, acestora le pot lipsi fibrele de care ai nevoie. Fibra din fructe si din legume este la fel de importanta ca si vitaminele si substantele minerale din compozitia sucurilor.

Poti incarca muzica de antrenament pe telefon sau pe iPod

2“Muzica poate fi o sursa foarte buna de motivatie, mai ales in timpul diminetii,” spune Burron. “Daca ai un playlist bun, poate fi de ajuns pentru a te face dimineata sa te ridici din pat. Cel putin in cazul meu, functioneaza.” . Cercetarile arata ca muzica in timpul antrenamentelor poate duce la aparitia unor ganduri pozitive si poate intarzia aparitia senzatiei de oboseala.

Pregateste-te din noaptea anterioara

Pentru a urma  o rutina matinala de antrenamente, te poate ajuta mult daca iti pregatesti echipamentul si hainele cu o seara inainte. In acest mod nu mai pierzi timp cautandu-ti hainele si pregatin2du-te pentru antrenamente. Un posibil dezavantaj al exercitiilor matinale este faptul ca timpul tau poate fi limitat- poti depasi aceasta limitare creandu-ti o rutina si sa nu iti mai pierzi timpul pentru a iti cauta papucii sau hainele.

Recompenseaza-ti eforturile

Daca iti indeplinesti telurile de antrenamente si te trezesti dimineata devreme 4 zile din 5 pentru a te antrena timp de o ora, atunci poti face ceva dragut pentru tine la sfarsitul saptamanii, cum ar fi de exemplu sa iti faci manichiura, sa vezi un film nou cu un prieten sau sa mergi la un meci de fotbal sau de baseball. Sa iti iei o haina noua, , sa faci ceva cce iti place foarte mult, sa citesti o carte- gaseste ceva care sa te motiveze, spune Burron, si foloseste-te de acest lucru pentru a te putea ridica mai usor dimineata din pat pentru rutina ta de antrenamente.

Mancaruri care contin gluten

Faina de grau, care contine gluten, este un ingredient in foarte multe mancaruri surprinzatoare, cum ar fi asezonarile si amestecurile de condimente. Aici sunt unele mancaruri obisnuite care contin gluten:

  • Grau ( inclusiv faina, cuscus si alte mancaruri pe baza de grau)
  • paste/ taitei ( inclusiv taiteii din oua si ramen)
  • Produsele coapte ( prajituri, torturi, produse de patiserie)
  • Bere
  • Paine (inclusiv firimiturile de paine si crutoanele)
  • Cerealele
  • Tortilla din faina
  • Sosuri ( inclusiv sosul de soia si otetul idn malt)
  • Unele supe

Care e diferenta dintre “fara gluten” si “fara grau”?

Din momentul ce glutenul se gaseste in grau, orz si secara, toate mancarurile fara gluten o sa fie, de 2asemena, si fara grau. Dar mancarurile fara grau, totusi, ar putea totusi sa mai contina gluten, sub forma orzului sau al secarei.

Cine are nevoie cu adevarat sa renunte la gluten ?

Numarul de americani care au ajuns sa evite glutenul a crescut de peste 3 ori intre 2009 si 2014 , dar numai oamenii care au boala celiaca si cei care sunt diagnisticati cu alergie la grau au nevoie de fapt sa renunte la alimentele fara gluten, spune Paige Bente, manager de nutritie la Beachbody. “Si inca exista foarte multe dezbateri in privinta intolerantei la gluten”, a adaugat ea.

“Unii oameni fara boala celiaca sau o alergie la grau ar putea sa observe anumite beneficii aduse de renuntarea la gluten,” spune Bente, “dar acest lucru nu are de a face cu glutenul. Atunci cand majoritatea oamenilor renunta la gluten, ei renunta la prajituri, pizza si alte mancaruri procesate ce contin faina alba- adica mancare de tip junk food, motiv pentru care ei incep sa se simta mai bine. Nu exista absolut nici o problema in privinta glutenului atunci cand vine vorba de majoritatea oamenilor. Este perfect sanatos.”